dimecres, 28 de novembre del 2018

Reporters per un dia: DAVID CORIS

En el quart reportatge el protagonista és el més jovenet de la sèrie:
_________________________________________________________________________________________________________

🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃 REPORTERS PER UN DIA: DAVID CORIS 🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃
_________________________________________________________________________________________________________

El David va néixer l'any 2005 i ha passat per totes les categories del Club, ja que va començar la temporada 2010-2011 amb només 5 anys essent pre-benjamí (sub 8) de primer any. Durant el sis anys de les categories més petites el David va anar participant en totes les activitats que es proposaven: cros, relleus, aire lliure i pista coberta, sempre amb resultats discrets.

Sub 8 Prebenjamí - Sub 10 Benjamí - Sub 12 Aleví




Quan va arribar a la categoria sub 14 (infantil), la temporada 2016-2017, el David va començar a aconseguir bons resultats. Essent infantil de primer any va participar en tot de proves de tartan, tan a pista coberta com a l'aire lliure, i va aconseguir ser finalista en el Campionat de Catalunya a l'aire lliure per partida doble: va quedar 7è a 80m i va quedar 8è a 150m:


I finalment, la seva gran temporada va ser la temporada passada, 2017-2018, essent infantil de segon any, en la qual va aconseguir 8 medalles, 7 a Campionats de Catalunya i 1 al Campionat d'Espanya:

PISTA COBERTA:
Proves combinades (tetratló) 1568 punts: MEDALLA DE BRONZE al Campionat de Catalunya sub14
Llargada                                  5,29m: MEDALLA DE PLATA al Campionat de Catalunya sub14
60m                                         7"95: MEDALLA DE BRONZE al Campionat de Catalunya sub14



AIRE LLIURE:
Relleus 4x200                          equip format pel David, en Roc Jubany, en Martí Casals i l'Alain Cullell
                                                 1'21"76: MEDALLA DE BRONZE al Campionat de Catalunya de Relleus sub14
Proves combinades (pentatló) 2322 punts: MEDALLA DE PLATA al Campionat de Catalunya sub14
Llargada                                   5,10m: MEDALLA DE PLATA al Campionat de Catalunya sub14
150m                                         19"08 MEDALLA DE PLATA al Campionat de Catalunya sub14



CAMPIONAT D'ESPANYA TRIATLO C
(80m tanques, salt de llargada, salt d'alçada)
1357 punts: MEDALLA DE BRONZE

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Precisament d'aquest Campionat d'Espanya el David ens explica l'experiència viscuda:

La temporada passada vaig anar al Campionat d'Espanya Sub-14, a San Fernando (Cadis). En aquell campionat es feien diferents triatlons, jo vaig participar al triatló C (80 metres tanques, llargada i alçada) El campionat es feia els dies 2 i 3 de Juny. Jo vaig viatjar el dia anterior per recollir el dorsal i perquè no ens donava temps de viatjar el dia de la competició. La primera prova van ser els 80 tanques, a mi em van anar molt bé, vaig fer 12''94, que van significar un nou récord del club. El problema va ser que no ens deixaven fer sortides, o exercicis amb les tanques abans de sortir a la pista. I al sortir a la pista només teniem temps de preparar-nos per la sortida.


A la tarda vaig fer la segona prova, que era llargada. A l'hora de fer la llargada va començar a fer bastant vent en contra. La prova em va anar bé, el problema era que em bloquejava i al final del salt no estirava les cames. Al acabar la llargada vam anar a l'apartament, era bastant còmode perquè estava a només 200m de la pista.

Al dia següent em tocava el salt d'alçada. En aquesta prova també estava al segon grup, per això, ja sabia els resultats del primer grup i què havia de saltar (aproximadament) per fer medalla. En aquella prova només et deixaven fer dos nuls, en comptes de tres. Això volia dir que si feies un nul ja estaves pressionat pel següent salt. A la part final de l'alçada em vaig adonar que ja no quedava cap competició a la pista, i que tot el públic ens estava mirant. En aquell moment vaig parlar amb el que anava 4t a la classificació general (jo anava tercer) i em va dir quina marca tenia a alçada. Jo al saber que la tenia més baixa que jo em vaig tranquil·litzar una mica. Quan em vaig eliminar vaig acabar de veure el concurs i vaig veure com el que anava segon a la classificació final es posava primer només per un centímetre. I allà va acabar la competició. Quan vam acabar, van començar tots els podis, nosaltres en ser el últims a acabar vam ser els últims a recollir la medalla.


Estic molt content per haver participat en un Campionat d'Espanya.


🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

1 comentari: